Cresc zmeura din pasiune si pentru consumul propriu. Am invatat singur cum sa o cultiv si cum sa o ingrijesc. De la soiuri care nu produceau mai nimic pana la hibrizi "Remontati". Am invatat totul din teste si cititnd pe internet. Ma gandesc si la o mica afacere cu zmeura. Voi ce ziceti? Se pot realiza afaceri cu zmeura in Romania?

Perioada de plantare si cultivare a zmeurei

Plantarea zmeurei se poate face primavara devreme sau toamna. Eu unul prefer sa o fac primavara inainte sa i se deschida mugurii.

Nu am avut niciodata probleme sa nu se prinda, nu am folosit ingrasamant ori alt stimulent. Intotdeauna am plantat plante lemnificate cu radacina iar sansa de succes a fost de 100%.

La inceputul lui Martie sfarsitul lui Februarie, intr-o zi cat de cat calduta am realizat plantarea. Nu uitati sa asigurati o udare constanta dupa plantare pana radacinile ajung sa se dezvolte bine.



2 comentarii:

Lista mea de bloguri

Postari populare

Designed ByBlogger Templates